سری چهارم

به دنبال شما می‌گردند

بازی‌های آموزشی برای موفقیت در ارتباطات چهره‌به‌چهره (خدمات مشتری و فروش)

بازی اول: افتراق     

در این بازی گروهی افراد تفاوت‌های میان فروش تلفنی و حضوری را فرامی‌گیرند. با فراگیری این تفاوت‌ها افراد قادر به کسب مزیت در ارائه خدمات مشتری و فروش می‌شوند. این بازی برای افرادی که عمدتا خدمات و محصولات را در فروش حضوری ارائه می‌دهند و افرادی که پس از تماس تلفنی به صورت حضوری در فروش را پیگیری می‌کنند بسیار مناسب است.

بازی دوم: تاثیر اول

این بازی برای افزایش خودآگاهی افراد شاغل در فروش یا ارائه دهنده خدمات مشتری مناسب است. در این بازی افراد نظرات خود را درباره‌ی ظاهر دیگران بیان می‌کنند و سپس درباره‌ی نظر دیگران درباره ظاهر خود بحث و گفتگو می‌کنند تا به خودآگاهی برسند.

بازی سوم: زبان بدن    

در این بازی افراد با نگاه کردن به عکس‌های مختلف، زبان بدن آن‌ها را شناسایی و تاثیر آن بر روی فروش را بررسی می‌کنند. هدف این بازی یادگیری زبان بدن مناسب برای استفاده همزمان با تکنیک‌های فروش است. این بازی برای یادگیری ارتباط بصری در هنگام فروش مناسب است.

بازی چهارم: چهره‌خوانی       

در این بازی افراد حالت‌های مختلفی با چهره خود نمایش می‌دهند و مابقی باید از روی این حالات نوع احساسات فرد را حدس بزنند. هدف این بازی یادگیری خواندن و استفاده صحیح از حالت‌های چهره برای افزودن معنا به پیام‌های شفاهی رد و بدل شده با مشتری است. این بازی برای افرادی که می‌خواهند شناخت خود را از پیام‌های حالت چهره بیشتر کنند مناسب است.

بازی پنجم: پنج ستون      

در این بازی افراد با تماشا و ایفای نقش پنج مهارت کلیدی که در هر فروش حضوری باید به آن توجه کرد را می‌آموزند. این بازی برای کارکنانی که نیاز به توسعه مهارت‌های فروش حضوری خود دارند ایده‌آل است.

توجه کاربران مهمان بعد از دانلود فایل هر یک از بازی‌ها فقط یکبار به صفحه دانلود هدایت شده و قادر به دانلود فایل به صورت کامل می‌باشند. لطفا در حفظ و نگهداری فایل دانلود شده دقت فرمایید زیرا امکان دسترسی دوباره به فایل از سوی مجموعه برای شما فراهم نخواهد شد.