سری سوم

ارتباط سازی

بازی‌های آموزشی برای موفقیت در ارتباطات تلفنی (خدمات مشتری)

بازی اول: صبر کنید

در حین این بازی افراد نحوه پشت خط منتظر گذاشتن مشتریان داخلی و خارجی (در اینجا به طور مختصر پشت خط گذاشتن)  و وصل کردن تماس مشتریان داخلی و خارجی به شخص ثالث مرتبط (در اینجا به طور مختصر انتقال تماس) را یاد خواهند گرفت. این بازی برای آموزش افراد تازه استخدام شده یا بازآموزی افراد در راستای سیاست‌های کلان مشتری‌مداری اثربخش می‌باشد.

بازی دوم: تماس به موقع

در این بازی دو سناریو مرتبط با سبک ارتباطی خوب و بد توسط افراد بازخوانی و تحلیل می‌شود تا با اشتباهات رایج در هنگام مکالمه تلفنی با مشتریان آشنا شوند و نحوه ارتباط صحیح با مشتری را بیاموزند. این بازی برای تمامی کارکنانی که از طریق تلفن با مشتری در ارتباط هستند مناسب است.

بازی سوم: تئاتر    

در این بازی از دو سناریو استفاده شده است که افراد نقش پاسخگو به تلفن مشتری را بازی می‌کنند و بقیه افراد نقش‌های دیده شده را نقد می‌کنند. هدف این بازی یادگیری پاسخگویی مناسب به تماس مشتری است. این بازی برای کارکنانی که می‌خواهند مهارت‌های ارتباط تلفنی را تمرین کنند بسیار عالی است.

بازی چهارم: بیگانه‌ای از فضا     

این بازی سرگرم کننده و مهیجی است که در آن افراد به یک بیگانه از فضا نحوه پوشیدن جوراب و کفش را یاد می‌دهند. هدف این بازی یاددهی اهمیت دستورالعمل‌ها به افراد است. این بازی برای آموزش کارکنانی که با تلفن با مشتریان صحبت می‌کنند مناسب است.

بازی پنجم: آیا زنده‌ای؟      

در این بازی افراد نحوه اجتناب و گذر از دوره‌های طولانی سکوت در حین صحبت کردن رودررو یا تلفنی با مشتری را تمرین می‌کنند. این بازی برای افرادی که در حین معامله یا صحبت کردن با مشتری مکث‌های بلند مدت دارند بسیار مناسب است.

 

توجه کاربران مهمان بعد از دانلود فایل هر یک از بازی‌ها فقط یکبار به صفحه دانلود هدایت شده و قادر به دانلود فایل به صورت کامل می‌باشند. لطفا در حفظ و نگهداری فایل دانلود شده دقت فرمایید زیرا امکان دسترسی دوباره به فایل از سوی مجموعه برای شما فراهم نخواهد شد.